úterý 11. září 2012

Petrovice - Na mýtě ...

Měl jsem určitou tendenci ... asi tak hodinu ... že bych jako dělal blog recenzí na jídlo a tím se proslavil. Poněvadž jsem si v Petrovicích dal jako obv. řízek z krkovičky s br. salátem dom.  a jako obv. mi neskut. chutnal. Jenomže mně chutná skoro všechno a blog by zkrach. Ale ten řízek fakt doporučuju. Je to na rozcestí pod vsí, spousta motorkářů a bohužel cyklistů, kteří si to pivko daj. Nejspíš po silnicích nedrandí. Potom jsem zajel do kempu v Anníně, já mám hrozně rád kempy na konci sezony . Stanují tam zajímaví lidé. Moc nemluví, připadají mi sympatičtí. Tak v tom kempu jsem se před lety jako student neskut. zlil nějakou chalupářskou vodkou, či co to bylo . Co se týká alkoholu, jsem moudřejší. V jiných věcech ... nevim. Někdy mám pocit, že bych to měl vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat